onsdag 17 december 2008

kokobingo

Idag var det full pott på galenfronten. Men man kammar ofta fullt på Drottninggatan. Vi börjar med jesuuuushaleluuuuuujashallamalla iiiiiiiuuuuuuuuuuuuooooooooo -tanten som skriker som en gris varvat med jesus och sånt. Skön som vanligt.

Sen ser jag min absoluta favorit.

För ett tag sen när dörrarna öppnas i t-banan möts jag av en 140 cm hög, puckelryggig tant med kläder och hår åt alla håll. När hon ser upp (så gott det går med puckelrygg) går ögonen i klockrent kors och hon fifflar med fingrarna framför dem. HENNE ser jag idag på åhléns! Självaste pomperipossa!

Sen såg jag och mamma en kille, och jag skrattade så mkt att jag inte visste var jag skulle ta vägen (långt bort från honom såklart). Men berättar jag varför blir jag nog utskälld, för man får ju inte skratta åt handikapp!

HAHAHAHAHA

Inga kommentarer: