måndag 8 december 2008

Favoriter

Sötaste Stina utmanade mig att fylla i den här listan

Favoritgodis? Sjokolääde och lakrits.

Favoritmys en fredag? Med mina tjejkompisar, fördrink och middag hemma och sen vill vi trippa till en bar. Mycket skratt, mycket prat.

Favoritmiddag? Med goda vänner eller familj. Gärna plockmat, många goda saker var för sig.

Favoritjulen? Jag älskar hur vi firar julen. Julfrukost hos farmor och farfar med pappa. Eftermiddag med moster med familj och mormor och morfar och min familj. På kvällen hemma dricker vi ett glas vin och äter lite ost och delar ut klapparna från familjemedlemmarna. Det blir en del fläng, men det är det värt. Ett år var vi alla i fjällen, det var underbart!

Favoritsak? Flygplan och dator med internet. Så att jag både kan komma till och hålla kontakten med världen!

Inga kommentarer: