tisdag 30 december 2008

+- en

Imorgon är det nyår! Det ska bli kul och livat! Förra året tog festen slut vid 5-6 tiden och vi hade oförskämt kul. I år blir det samma roliga gäng plus minus några.

Jag vet inte om jag är fjantig, men.. det blir 11 personer imorgon. Inte 10, inte tolv. Elvan är jag, singeln. Visst får man känna sig lite.. malplacerad då? Eller jag vet inte hur jag ska säga, trodde inte att det skulle kännas såhär, men det är faktiskt första gången jag går på en större middag som enda singeln. Den andre singeln i gänget, Tobbe, min ständiga och trevlige bordsherre, är bortrest. Svin!

Vi kommer få en jättebra Nyårsafton och jag väljer att se det som att jag är grädden på moset. Hej! Det är jag som är grädden på moset! Liksom. Japp så får det bli, jeeedrar va kul vi ska ha!!!

Inga kommentarer: