måndag 21 februari 2011

God morgon?


Surr i huvudet och fladder i hjärtat. Men inte lika illa som i går. Oro. Ganska onödig grej egentligen. Tur att smink finns hörni. Det här med att man skulle sminka sig för sin egen skull, det stämmer väldigt bra. Ibland blir jag rädd när jag ser mig själv i spegeln, till exempel i morse. Dusch, smink, kläder och frukost. Det gör små underverk för mig.

En annan sak, att träning inte bara är till för kroppen utan även för knoppen. Men hjälp vad det stämmer. Jag har varit förkyld i över en vecka nu och knappt gått en promenad. Det märks!

Nu ska jag fixa lite presskaffe och sylta in mig i min hemtenta. Wish me luck!

2 kommentarer:

No-one sa...

Smink ja! Ha ha, utan smink hade jag väl blivit stoppad på gatan för skrämmande utseende ;-) Är oändligt tacksam för smink. Särskilt så här års. Särskilt under småbarnstiden då påsar under ögonen har fått en helt ny innebörd... Huva...

sagt o gjort sa...

Haha ja, jag förstår inte alls vad killar pratar om att det verkar så jobbigt att sminka sig. Tack gud för detta mirakel till vinterbleka ansikten!