torsdag 17 februari 2011

Downton Abbey


abbey6

Kostymdrama. Hur underbart låter det? Serien Downton Abbey gick tydligen i lördags, någon som såg? Här kan man se första avsnittet, det ska jag göra i kväll. Min åsikt om det som går på tv just förutom Klass 9A nu kan annars sammanfattas som S K I T. Jag saknar Våra vänners liv som gick i höstas, den serien var riktigt bra!

Har ni annars några tips på tv-program som är bra? Jag fixar inte program som Färjan, Sommar i sverige, Sveriges sämsta bilförare, Ullared och byggfuskprogram. Jag går bakåt i utvecklingen, jag får panik., jag tappar hoppet om svenskarna. Ärligt, är det inte pinsamt? Så tipsa mig gärna!

2 kommentarer:

Livet just nu sa...

Har tyvärr inga tips eftersom alla program verkar vara just de du räknar upp. Och som jag bara vägrar se. Nu hotar de med Big Brother.
Har sett en del som går att se på SVTplay. Men att behöva se det man tycker om i en 17tumsskärm är inte optimalt.
Ska fan sluta betala tv-licensen...

Muttermutter. Trevlig helg!

sagt o gjort sa...

Mmm vad är det frågan om egentligen?