måndag 21 februari 2011

läskigt och viktigt

Jag har förresten fått lite av en uppgift. En viktig sådan.

Jag ska formulera mål för mitt liv. Stora som små.

För mig känns det läskigt och stort. Ni vet, man vill ju inte misslyckas och vara dålig på något som man uttalat att man vill. (Bättre då att låta bli liksom. Eller?)

Jag imponeras av personer som verkar leva utifrån personliga målsättningar, såsom Stina och Åsa. Viktiga saker det. Jätte viktigt. Kanske därför som jag drar mig från att sätta igång (man vill ju inte misslyckas liksom). Jag kanske delar med mig lite av vad som skrivs på denna lista.


Pssst... bara för det så var jag tvungen att sätta igång. Listan har börjat!


2 kommentarer:

No-one sa...

Jaaaa, vad spännande! :-D Vore kul att få följa dig och listan här!

sagt o gjort sa...

En sneak peak kommer ni få. Det roligaste och svåraste är ju färden mot målet, att formulera en massa saker visade sig vara ganska lätt!