torsdag 24 februari 2011

PS. Jag gillar dig

Hallå där, hur ere? Har ni det bra? Shit vad jag börjar gilla att blogga. Mitt virtuella hem känns ... trevligt. Ni vet, vi har fått en lunk, måste inte uppfinna Rom varje gång något ska produceras. Framförallt så är det så kul att ni läser, och kommenterar smarta, peppiga och tänkvärda saker.

Ja alltså, det är inte helt lätt just nu i mitt hörn av världen. Då blir det genast svårt att blogga, jag vill inte ha en gnäll och suck blogg. Så utan suck och stön meddelar jag bara, det är lite svårt, detta livet. Just nu. Och jag har ett förbannat dåligt tålamod, det ska ordna sig nu, allt, swisch swosch med trollspöet.

Aha, det funkar inte så? Ok. Tydligen, så är det enda man kan göra att ta sikte på något av sina mål, glöm inte målen, och ta ett steg närmre ett av dem efter stundens bästa förmåga.

Ett av mina kortsiktiga mål är att bli klar med den här hemtentan. Så jag ska nu göra så gott jag kan med den. Den ska skickas in i morgon. Så är det bara. Det är en del av mitt långsiktiga mål att bli klar med min utbildning under 2011.

Looots of looooove Anna

3 kommentarer:

Livet just nu sa...

Stånka på du bara, det gör jag på min. Livet är inte alltid så himla enkelt som man hade tänkt sig. Aldrig egentligen. Sen plötsligt händer det. Hoppas tentan gick som den skulle. Ha en fin helg!

No-one sa...

KUL att bloggarglöden är igång hos dig! Jag tycker det märks på ditt sätt att skriva också. I like :-)

sagt o gjort sa...

Tack!! I lööööve skriva!