måndag 21 februari 2011

N som i: Nej

Men asså kom igen nu. Jag är hemma och skriver hemtenta. Det är ju sådär to begin with.

Det är svinkallt i min lägenhet!! Jag hackar nästan tänder, jag kommer inte i skönt skrivmode när händerna är isiga.

Jag kom på idén att steka bacon till lunchen. Så nu luktar det gris här. Öppna fönstret? Gärna, det är ju bara -6 ute och som sagt så himla varmt och gott inne.

Jag var kallad till gynekologisk cellprovtagning i dag. Där drar jag en gräns. I skip.

Jag får be att återkomma med en N bild senare, hoppas ni har en varmare och skönare dag än mig!

2 kommentarer:

No-one sa...

FY för att frysa! Jag har extremt lätt för att frysa, så jag lider verkligen med dig. Du får en varm kram här som kanske hjälper liiiite? :)

sagt o gjort sa...

Åhhh vad det hjälper! Kramar behövs alltid. Frysa är inte kul, men snart kommer värmen!