fredag 4 februari 2011

here she comes




















Nu: Bonnie Tyler på Spotify, dammsugarsurr och doft av ren tvätt. Väldigt rosa tulpaner och ett par nya chinos.

Snart: Lite smink på nosen och sen möta upp semlan och några till för ... ja vad blir det? Middag och någon oskyldig drink? (Jag vet drinkar är aldrig oskyldiga, men ni vet).

Sen: Jag tänker mig en lördag med hålla hand. Strosa i butiker. Fika. (Jag måste ta en titt på klänningsutbudet, bröllop två helger i rad väntar varav det ena är smoking.) På kvällen, vin med en vän tror jag. Eftersom ingen, nej jag menar ingen kunde komma på festen vi planerade! Ja utom vännen jag tänkte dricka vin med.

Senare: En söndag i Trosa. Hälsa på morfar (som mår bättre, jippie) och mormor. Som jag snart har samma efternamn som, JIPPIE!

Inga kommentarer: