torsdag 6 november 2008

visste du att..?

Har fått en utmaning av Stina där jag ska avslöja sju oväntade och alldagliga saker om mig själv. All right säger jag!

  1. Jag är nästintill besatt av USA, vet inte riktigt när detta startade men den senaste tiden har det blivit wild.
  2. Jag vill ha barn NU!
  3. Sen jag var i Costa rica kan jag inte släppa tanken på att ytterdörren inte skulle vara låst. Jag råkade inte ut för något obehagligt där, men jag var besatt av att kolla dörrar och fönster. Drömmer fortfarande mardrömmar om att jag inte kan låsa.
  4. Tänk om jag var lite religiös, va härligt det vore!
  5. Jag är beroende av vatten, läppsyl, handkräm och frisk luft, öppnar fönstret hela tiden hemma.
  6. Jag avskyyyyyr när folk nyser eller hostar i handen eller ännu värre rakt ut. Jag vet inte var jag ska ta vägen när det händer.
  7. Jag är galet lycklig och tacksam över livet jag lever.

Skulle egentligen utmana sju till, men jag ar inte koll på någon som läser min blogg (kommentera mera!!) så den som känner sin manad kan väl köra!

4 kommentarer:

chagg sa...

Jag läser all din blogg

sagt o gjort sa...

det är tur att jag har dig här morfar!

Annie - PD sa...

härlig lista! jag håller med gällade allt, framför allt när folk nyser i handen, blä. Kan inte dölja vad jag känner då...

sagt o gjort sa...

Annie: Tack! Nej jag blir helt stel och börjar andas genom halsduken, jag måste se helt koko ut.