torsdag 27 november 2008

grattis

Nu mår jag inte bara illa av min mystiska sjukdom. Jag tittar på Nytt Läge på tv3 och Tom en hetsig inredare som tycker han är råfrän, är anledningen till att det kliar överallt på mig nu.

Mannen i huset gillar inte färg, så Tom är oj så spänd på hans reaktion. "För jag sätter ju färg på allt".

"Det värsta som kan hända är att de inte flyttar köket till undervåningen från övervåningen" säger familjen. Men Tom tycker att det är skööööööönt med kök på övervåningen, så det får stanna.

Vad är grejen med inkompetenta inredare på tv? Det kryllar av duktiga inredningsarkitekter som vet hur man lyssnar och som inte måste göra "sin grej". Nä nu måste jag kolla färdigt, grönlaserat golv och gulgröna väggar. Kanon Tom!


Ps. Familjen får faktiskt skylla sig själva som inte förstår att han är en galning.

Inga kommentarer: