torsdag 13 november 2008

det är torsdag idag folks

Gjort: haft en lugn morgon med nyhetsmorgon som är i Sydafrika En kör sjöng "pantamera" låten, då var jag tvungen att dansa lite, jag bjuder på den grannarna!
Sagt: har bara pratat med en person som vill erbjuda mig jobb. Oklart vad ordet erbjuda innebär i detta fall, känns inte lockande men jag kanske måste...hmm.
Humör: Kalasbra.
Stolt över: Min syster som klarat sin sista tenta! Du är så otroligt duktig min ekonomsyrra!
Ser fram emot: Lördag!! Då kommer Emma, Sofi och jag ha en kanonkväll. Ska bli jättekul att att få börja träna också, nästa vecka kanske?
Längtar efter: Mormor och morfar och Johanna som jag pratade länge med häromdagen.


Hur mår du idag?

2 kommentarer:

Linda K sa...

jo tack prima. nu. tidigare stod jag i hällregn och förbannade mig själv för att jag glömt nyckel. tänk vad man glömmer ilska efter lite smågodis :)

sagt o gjort sa...

Linda, hahaha! whatever works for you ;)