tisdag 25 november 2008

påfyllning


Emma och jag var i Kungens kurva och hittade lite käcka grejer. Här provar Emma ett par otroligt fula skor i stl 40, fyra storlekar för stora. Champagneglas setet är en perfekt present.. till någon som gillar sånt.


Helgen började segt. Träning, tvätt och barnvakt och för lite skratt, den var helt enkelt inte lika rolig som helgerna innan. Men det ordnade till sig till slut. Fick min vän-abstinens stillad först i lördags med en snabbt stopp hos Jennie och gos med Noah. Sen i söndags av Emma och sen var Johanna i stan så dom två fick träffas för första gången över en middag hemma hos mig. Jag älskar att bli påmind om hur mycket jag tycker om mina vänner, att tanka, fylla på och bli glad och känna att livet är jädrigt härligt.


Jag gosar med Noah-bäsen innan jag skulle jobba. Åh så myyys!

åhh mina goa tjejer. så kul att ni fick träffas!

Inga kommentarer: