lördag 29 november 2008

kommentera

Jag får så fina mail och ord om min blogg av alla kära vänner, men det är ytterst få som lyckats knäcka koden till hur man lyckas kommentera. (En eloge till morfar som direkt hajjade och skaffade ett konto!). Nu i min lilla uggla ska jag berätta för er hur man kommenterar.


  1. Klicka på länken under inlägget där det står KOMMENTARER.


  2. Lämna din kommentar i rutan och skriv under med ditt namn.

  3. Alt. 1 klicka i alternativet identitet: ANONYM.


  4. Tryck på PUBLICERA DIN KOMMENTAR.

  5. Alt 2. Skaffa ett Google/ Blogger konto. Då får du skaffa ett användarnamn och lösenord (välj automatisk inloggning så slipper du fiffa mer med det) och då väljer du det alternativet för identitet. Tryck på PUBLICERA DIN KOMMENTAR.

Förstår ni eller var jag oklar? Bara att fråga på i annat fall. Annars, upp till bevis!

2 kommentarer:

Lisen sa...

Vilken tankeöverföring..när jag trixar med mitt lösenord så skriver du detta!

sagt o gjort sa...

Good job babes!