onsdag 13 april 2011

Fasan för Västerås

Sitter på tåget till Västerås. Jag ska på handledning och inte har jag vidareformulerat mig sen senast. Eventuellt får jag skämmas lite i dag.

Jag avskyr Västerås. Det har jag gjort sen första gången jag satte min fot där. Jag gillar heller inte att sitta på ett tåg som ska till Gbg. När som helst kan någon komma med en biljett i handen och vilja ha min plats. Inte läge att göra det för bekvämt alltså.

Det som jag eventuellt ogillar mer än Västerås skulle kunna vara när folk nyser. I synnerhet om de gör det i handen, eller ve och fasa; rakt ut.

Förra veckan när vi var ute och åt nös en gubbe rakt ut. Tio gånger. Jo jag vet att det var tio eftersom hans vän hade vänligheten att räkna.

Med det sagt önskar jag er en super happy rosa power pink onsdag. Nu kööör vi!!!!

Skoja bara.


Inga kommentarer: