lördag 16 april 2011

Detta var veckan när jag:


  • Vaknade på uselt humör i tisdags. Vilken tur att det sammanföll med att jag skulle vikariera som SO-lärare inte i en, utan fyra klasser, sjuor. SJUOR. Den sista lektionen inleddes med "kan inte du vara en sån där rolig vikarie, inte sådär sur och bestämd". Well my friend, det var långt i från rolig jag kände mig i just den stunden.

  • I torsdags solade jag lite på mammas balkong. Fick en jätte rolig (oh well) rand på armen från skuggan av räcket. Sen hade jag möte om Framtiden. Där någon sa att du ska satsa högt, folk kommer betala för din hjärna. (Fattar ni hur jädra härligt det är att höra något sådant in the end of a f*ing depression?)

  • Möte upp min semla på stan en kväll. Vi tittade på fina saker, pussades. Sen åt vi en mumsig hamburgare på texas burger och fnissade åt de två bredvid som var tvungna att äta fint. De var på date. The kings speech avslutade kvällen. För jädra bra film.

  • Fredagslyx med ledig semlis. Frukost på sängen och prommis på stan, shopping till mig. Lyxlunch. Lyxfika. Träning och middag med mina tjejer. Nattpromenad hem med välbehövligt samtal.


HALLÅÅÅÅÅÅ!!!! Vilken vecka jag har haft!! Hade jag bara haft ett lysande C-uppsats ämne hade det varit ännu bättre.






Inga kommentarer: