måndag 23 februari 2009

klavertramp av Skugge

Det sk "bloggbråket" mellan Ebba von Sydow och Linda Skugge har så nått mina öron och ögon. Jag tror inte det är sant när jag läser Lindas pinsamma och helt oprovocerade påhopp på Ebba.

Ebbas svar imponerar, varför ska hon försvara sitt liv för Linda? Ingen känner till någon annans verklighet. "Kan inte alla unga brudar bara skaffa barn och börja leva ett liv som finns på riktigt?" skriver Skugge. Jag förstår inte alls vinningen i att tävla om vem som har det jobbigast, men om det ska ske så tror jag inte att det är några problem att hitta några miljoner kvinnor vars liv är så jävligt att Skugge skulle äta upp sin Jyskmadrass.

Godnatt Linda! Nu ska jag barnlösa människa gå och lägga mig för jag är APtrött!

ps. detta var mycket intressant av Svd.

Inga kommentarer: