fredag 13 februari 2009

jag börjar se ett slut på misären

Idag: Fokus, nu ska jag banne mig bli så gott som färdig med den här vidriga hemtentan.
Imorgon: BRÖLLOP!!!!! Är det sant att det är imorgon? Japp det är det!
Söndag: Då ska jag inte vara så bakis, sista handen vid ja jag tror ni fattar vad jag gjort hela veckan. Ännu mera FOKUS!
Måndag: 08.00 DEADLINE! Eskilstuna, jamen nåt skolgrejs om den vidriga hemtentan.
Tisdag: Antar att jag kommer att ligga och titta i taket utan att kunna röra mig.

Jag ser nästa vecka som i ett rosa skimmer, haaaaalleluja, haaaaaleluja, ja ni vet den sången, spelas i mitt huvud. Då ska jag städa ur tentaångest, stress och frustration och köpa fina blommor till mig själv.

19.30 en fredagskväll. Och jag ska just sätta mig och plugga igen. Om jag tycker synd om mig själv? Klart jag gör ;)


(jaaaaaa jag inser att detta är ett i-landsproblem, men jag är lite för trött för att bry mig)

Inga kommentarer: