torsdag 19 februari 2009

jag ba swisch swosch

Vem vek in (baota)tvätten? ehhh disken..? Är ren, jaaa ha. Men ÖB-grejorna och matkassen? I skåpet? Hoppla. Nysnittade tulipaner minsann? Men det där som skulle med till mamma imorgon? Packat där i påsen, okej. Jaha nämen då går väl jag och sätter mig?

Typ så kände jag idag och alla andra dagar efter ett telefonsamtal. Jag kan klura och klura på NÄR jag diskade undan frukosten? Idag var det Sofi som såg till att jag fick råd, babbel, skratt, pepp och allmän kärlek samtidigt som jag gjorde allt det där ovan och hon gick en prommis. Vi 80-talister är bra effektiva!

2 kommentarer:

Linda K sa...

åh herregud jag fattar ingenting men det låter sjukt effektivt :D

sagt o gjort sa...

japp jag leeeeevereeedare du vet ;) sånt gillar vi 80-talister också ;)