söndag 15 februari 2009

lycka som smittar

Åhhh jag vill inte sitta här och fixa med hemtentan, jag vill ringa mina tjejer och prata om det underbara bröllopet. Igår fram till kl 12 satt jag med skenande hjärta, tårar rinnande nerför kinderna och stresskak i hela kroppen för att hinna färdigt med sista texten innan det var dags att fokusera om. Jag var och är SÅ ledsen att den här tentan har förstört veckan innan första bröllopet mina vänner och jag går på. Men tack vare min insats på förmiddagen kunde jag släppa ångest och stress och ha jätteroligt och verkligen njuta av dagen.

Jag fick ett riktigt uppvaknande igår när jag såg paret dansa till You raise me up, i blickarna de gav varandra exploderade kärlek och lycka bortom alla ord. Jag kunde inte släppa dem med blicken, tårarna rann och jag rös i hela kroppen. Idag är brudparet på Hasseludden Yasuagi (japanskt spa hotel) och njuter av att vara gifta. Unnar dem all lycka!


Inga kommentarer: