tisdag 3 februari 2009

tre x t-centralen

När jag gick av i t-centralen för att åka hem idag hände följande som gjorde mig väldigt fnissig. Ja fnissig och inget annat! ;)

  1. En skolklass med minibarn står på plattformen mittemot och ropar med sina pipiga barnröster ramsan:"bira, bira, bira, bärs! bärs! bärs!
  2. Jens Lapidus (snabba cash) kommer rusande rakt mot mig så jag får hoppa ur vägen.
  3. Tre aaaascoooola tonårstjejer försöker få ur en Daim ur en Selecta apparat på tunnelbanestationen genom att slänga sig mot den och sparka. Alla blir lite irriterade men ingen säger något, som vanligt. Efter en stund kommer en alkis/uteliggare/knäppgök och ställer sig bredvid dem och råglor. Då avlägsnade de sig ganska snabbt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahaha! Centralen kan man alltid lita på =)
//Emma

sagt o gjort sa...

Jaa jag älskart! Eller inte.. =) men att glo på folk är alltid kul!