lördag 31 januari 2009

fölsedag

Viiiiiiiiiiilken häääärlig dag.. lalalaaaalalalaalala

Så här lite i efterhand måste jag ju visa min fina dag närjag fyllde 25 den 13 januari. Har inte haft några foton förrän nu, men bättre sent än aldrig!


Födelsedagsbarnet har guldben!

Emma är suddig men snygg!


MAT!


Finns det hjärterum, finns det stjärterum. Med hjälp av lånade stolar från favvogrannarna Emma & Jeppe.

Kalas hos mamma med släkt och vänner!


Barndomsvänner. Finaste Sofi och jag.


Fina presenter

Jättefin dunjacka från mormor och morfar! Jippie!
Jag fick så otroligt fina presenter. Tusen Tack för dem och uppvaktning!

6 kommentarer:

Linda K sa...

25!? åh ljuva ungdom. grattis i efterskott! :)

sagt o gjort sa...

åh tack snälla! ja det är good times att vara 25...;) Grattis i förskott!

Anonym sa...

Tack för super trevliga kalas med så smarrig mat!!!
Nu väntar jag på den STORA festen!! :)
puss till dig!
//Emma

sagt o gjort sa...

emma, jajjemen! nu är den på G!! wohooooooo

Polly sa...

Tjugofem... *suckar drömmande*
Då träffade jag killen som sedemera skulle bli grisens pappa och min äkta make och sedan mitt ex... :P

sagt o gjort sa...

Polly.. ja vad är en bal på slottet :) men det är lite magic numbers över den här åldern. mycket som händer, familjer som gror bland alla vänner!