söndag 18 januari 2009

Det här var veckan när...

... jag började min första B-kurs efter 2 års pluggande på olika A-kurser. UNDERBART, äntligen en riktig utmaning!

... jag fyllde 25 och hade kalas hemma.

... var på utflykt med Sofi, kaffe i termos och mackor i eftermiddagssolen.

... min syster blev färdig Civil Ekonom och flyttade hem till Sthlm efter 4½ år.

... fick användning för mina fina vaser att sätta fina blommor som jag fått i.

... vi hade det kanske bästa släktkalaset ever, dans, skratt och KÄRLEK. (Bästa förutom alla kära som saknades pga sjukdom mm.)

... jag fick inte en, utan två lappar efter mig i tvättstugan... ooops. men det var ett missförstånd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mkt kalas det har varit, och vilka kalas!!! Så greatans :) Du har varit en väldigt bra värdinna! Alltid kila kul med dans, jag tackar för all god mat du gjort!
Puss//Emma

sagt o gjort sa...

Tack själv!! Puss och kram söta