fredag 9 januari 2009

dom hära läsarna va

Det är väldigt roligt att ha den lilla mätaren som visar varifrån folk kommer som läser här. Jag inbillade mig att jag satt och skrev för mig själv, ibland läst av morfar och min kompis Emma.

Men, NI ÄR JU HÄR!!! HEEEEEEEEEEEEEJ!

Från Kramfors, Sävsjö, Västerås, London, Umeå, Riga, Danderyd, Helsingborg, Mölnlycke, Paris och en drös Stockholmare.

Skriv nåt dåå, säg nåt. Det är så himla kul att få kommentarer, mindre kul är att bara peta ut ord som man inte vet fastnar någonstans. Little miss chatterbox här är trött på sin egen röst ;).

Välkomna är ni allihopa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej!

Jag hittade hit via Linda K och jag kommer definitivt kika in då och då.

// Jenny

Anonym sa...

Hej! Är här för första gången endå från Holland! /Nina

sagt o gjort sa...

Va kul, både Nina och Jenny! Välkomna =) /Anna

Anonym sa...

men anna då! helsingborg?! tänk nu...du kanske kan lista ut vem som har hittat hit via facebook.=) Han är från början göteborgare och hans förnamn börjar på D...=)

sagt o gjort sa...

haha, fina D, extra välkommen :)