måndag 12 januari 2009

5.30 är ingen bra tid att vakna


Fem timmars sömn gör ingen Anna. Gudars va trött jag har varit idag, men jag satt på tåget till Eskilstuna 07.15 imorse och läste kurslitteratur.
Och ingen nap här inte! Jag har städat och fixat inför den stora dagen imorgon, och nu är alles fint. Öppna bara inte min garderob. Tack.

Annars hatar jag SJ om möjligt lite mer nu!
  • Det gick inte att fylla på mitt 10-biljetter kort imorse. Fick köpa en dyyyyr biljett.
  • Vi kommer behöva stå här i ca 15 min för att invänta ett försenat tåg...
  • Biljettpriset har höjt med 20 %!!!

Kanonjobb assååååååååå.

2 kommentarer:

Annie - PD sa...

Det har varit massor med strul med TIM automaterna :( Surt! och SJ själ tid minsann...

sagt o gjort sa...

Annie, är du min vän i pendlarvärlden? Jag hade förträngt hur seeeegt det är.. Vinka om du ser mig i tidiga stockholmsmorgonen =)