tisdag 1 mars 2011

vill ha:

Skor från Lindex. De är så fina! Och coola! Jag fick svarta Palladium kängor av semlan när jag fyllde år. Dessa är ju nästan lika fina. Och sommarhärliga. Jag var på Monki i går. My oh my. Jag ville köpa en ny garderob, packa min ryggsäck och bege mig ut i världen med en massa härliga sköna och coola kläder. Och så dessa skor på fötterna. Ni ser ju hur bra de skulle passa i typ Argentina?

Är inte det typ det härligaste med att köpa saker? Att de kan ta en in och ur en kontext. Få oss att drömma om saker vi skulle göra iklädda just det plagget eller de skorna. Få oss att våga mer, drömma högre och sikta rätt.

3 kommentarer:

Sara sa...

Superfina och vâriga!

No-one sa...

Visst är det så!

Men nu känner jag mig gammal... Palladiumskor var populärt när jag var 15 år... Dvs 1993... Jösses vad tiden går fort! ;-D

sagt o gjort sa...

Sara, visst är dem. Beiga kängor är fint!!

Alexia: Haha var dem?? Jag hade ingen aning om vad det var för skor tills för något år sedan. Så jag antar att jag ska känna mig ung! :)