fredag 11 mars 2011

Vi är på väg!

Hej vänner. Just nu sitter jag på en buss till alperna! Låt oss icke räkna antalet timmar jag ska sitta där. Men ni kommer hinna med både morgonmöte, fredgasmys och lördagslunch innan jag och min syster kliver av i ett bländande Tignes. Kan inte tänka mig något jag behöver mer än detta. Skidor, fransk mat och bästa sällskapet. Komma bort, komma till, miljöombyte. Frisk luft ute varje dag, susandes ner för backar. Några av de bästa dagarna i mitt liv har varit i alperna. It will do me good.

6 kommentarer:

Livet just nu sa...

Wow! Så ljuvligt och herregud så avis jag blir! :-D
Ha det riktigt, riktigt gott!

Anonym sa...

härligt, ha det toppen!

Sara sa...

Härligt! Ha det underbart!

Peace in mind sa...

Mmm, låter underbart perfekt. Väntar här när du kommer tillbaka!

No-one sa...

Underbart! Ha det kanonbra!!

sagt o gjort sa...

ÅÅHHH Tack fina fina ni!!! Jag har det fantastisk, hoppas ni också har det!