torsdag 13 januari 2011

dagens ord: älskad

Idag är det min dag! Jag fyller år! Jippie! Sov räv i två timmar medans det stökade i köket. Det är mitt hjärta det, som fixar så fint så fint.

27 år sedan jag föddes. Läste hos bästa Sara hur hon i terapi med sina föräldrar fick berättat för sig hur de upplevde hennes födsel. Då insåg hon, verkligen insåg att hon var älskad från första stund. Jag var älskad från första stund, jag har alltid det. Det är fantastiskt att vara älskad, av vänner familj och partner. Och av sig själv.

Dagens ord är älskad, för det är så fint, så mycket läka i det. Det finaste som finns. Grattis till mig!!


4 kommentarer:

Sara sa...

Grattis!

sagt o gjort sa...

Tack!

No-one sa...

Stort grattis i efterskott! Mitt bloggläsande har halkat efter rejält i januari, men nu så läser jag ikapp. Så: GRATTIS på födelsedagen!

sagt o gjort sa...

Taaaaaack!!