måndag 17 januari 2011

Banne mig, i like it!

Vet inte var ni har varit, men jag har spenderat ansenlig tid med att fiffa min blogg. Det har inte varit hemma. Det har varit a la 2008 eller a la någon helt annan. Såg ni bambun? vad var det?

Men nu! Jag gillar det. Detta är jag. Picaflor, kolibri, hummingbird. Mitt signum, min guide, mitt lyckopiller. Mina resor som gett mig så mycket och allt, alltid en kolibri i synfältet. Därför bilden. Om ni undrade. Well, här kommer en stor fet måndagspuss till alla som vill ha. PUSS!

PS. Jag hittade bilden i en inspirationsmapp, jag vet inte vems det är?

4 kommentarer:

No-one sa...

SNYGGT!!! Jag förstår precis känslan för gamla bloggutseendet, lite så känner jag för min nu... Men har ingen bättre idé för tillfället. Men här är det fint!!

Roligt att läsa om varför du valt det tema du gjort!

Livet just nu sa...

Din blogg är snygg på riktigt! :-)
Hit kommer jag fler gånger.

Och tack för pussen, de behövs alltid.

sagt o gjort sa...

TACK! Va kul att höra. Alla mallar som fanns kändes bara så fel. Välkomna tillbaka jag är fett pepp på bloggande.

Emma sa...

Tummen upp!