fredag 3 april 2009

måste dela med mig..

..av mitt goda humör.. Jag har haft en underbar dag! Promenerade längs årstaviken i en timme på förmiddagen, njöt med hela min kropp och själ av solen, fåglarna och den glimt av natur jag fick längs vägen. Sen körde jag lite styrka hemma på golvet, när jag tränar på friskis räknar jag aldrig hur många jag kan göra av allt. Men det kunde jag ju nu och jedrar i havet vilken skillnad mot i julas!! JIPPIE!

Sen har jag pluggat några timmar inne och ute i solen, handlat, varit på systemet och alla såna härliga fredags bestyr.

Nu ska jag ta med vinglas och gå en trappa ner till Jeppe där vi ska sätta musiklistor och sista planeringen inför festen imorgon. (Jesper är min barndomsvän, granne och goda väns sambo, så vi hänger rätt mkt och det föll sig rätt naturligt att ha fest ihop!)

HA DE!

2 kommentarer:

No-one sa...

Vilken härlig dag! Tack för att du smittar oss andra också :)

sagt o gjort sa...

Pixa, :) Ha det fint!