torsdag 2 april 2009

härmapa

Jag tog den ba, listan liksom! Linda och Minna har också gjort den och jag vill ju inte vara sämre än de stora tjejerna.

DAGENS VILL HA: Ett gäng tidslösa, jeans, skor, stövlar osv i kvalité som håller hela pluggtiden.
DAGENS KLÄDSEL: jeans, lös vit monkitischa och rutig skjorta i bjärta färger!
DAGENS SMINK: Finaste skuggan från Make up store, cashmere, m.m...
DAGENS FRISYR: Utsläppt sen uppsatt med lite spännen sådär.
DAGENS HÄNDELSE: Jag tog min solarium-oskuld och fick samtidigt tillfälle att träna lite KBT på min klaustrofobi.
DAGENS LÅT: Halo med Beyonce
DAGENS PLANER: Sol, plugg, och festplanering med Jeppe
DAGENS SAKNAD: Syrran.
DAGENS DUMMASTE: Mina äckliga grannar
DAGENS DROG: Solen
DAGENS ROLIGASTE: Planera fest, på lördag smäller det!
DAGENS FAVORIT: Jordgubbar till frulle
DAGENS GODIS: Inget
DAGENS KÖP: Solade för 40 spänn
DAGENS DRYCK: Vatten, te och köffi
DAGENS LÄSNING: Svd, Grundad teori bok och en artikel om stigmatisering. KUL!
DAGENS HUMÖR: Bra!
DAGENS ORD: Tomat

2 kommentarer:

Linda K sa...

sola vill ja gockså göra! blekheten känns ganska påtaglig nu när solen skiner...

sagt o gjort sa...

Ja det blir nästan sånt där fluorerande ljus, blåvita trynen =) Hoppas du får njuta av solen i helgen!