fredag 24 april 2009

det finns inte ett ord för lite för er älskade vänner

lycka i kvadrat, det är att vara jag. att känna mig som bäst utan livets svåra test, hmm vet du vad, det vore inte ens möjligt. för allt som är du det vet du för att du har gjort det som var tills nu. livets spegel, det som visar allt, här har du ditt liv, duscha kallt om du vill. men i mitt liv droppar varma strålar, omgiven av allt som är ni och allt som blev vi. jag pratar om vänner, vilket jag har gjort förut, men när livet blir så stark i solen när det för första gången inte är kallt. då finns det inget som gör att jag inte kan älska allt. har du sett det där, när livets färg skruvas upp och får en oanad skjuts i lycka och liv och det som var vitt blir till gult och allting blir mer än kul. så känner jag för er, mina speglar i livet, stödet är ni och jag tar er faktiskt inte för givet. orden är många men nu tar det slut för i hjärtat bubblar kolsyran för denna gången ut. lycka i kvadrat, det är att vara jag, men inte utan er, mina fina, fina vänner.

2 kommentarer:

No-one sa...

Vad fint du skriver. Känner igen mig i känslan :)

sagt o gjort sa...

Tack pixa :)