torsdag 12 november 2009

rätt fast fel

Fick ett mail på facebook idag från en person jag inte känner. Det är lite lustigt, för hade det inte varit för PR-grejen så hade det ju kunnat vara mig han menade!


Hej !

Fick upp din bild när jag sökte efter en bekant som hette likadant. Detta låter lite lustigt men jag är den som hade en bassetthund i högalidsparken.

Tyckte det lät kul det du höll på med med Gi och IHR. Söker precis någon som kunde hjälpa till med lite PR jobb åt en tidning. Du kanske är intresserad ?

Lustigt att jag kände igen dig på bilden(hoppas jag iallafall). Kan ju vara fel, då får du höra av dig.

Thomas

Det är lite lustigt, för hade det inte varit för PR-grejen så hade det ju kunnat vara mig han menade!

2 kommentarer:

No-one sa...

Ha, vad märkligt!

sagt o gjort sa...

Haha Ja verkligen! Kom på att jag inte svarat!