måndag 2 maj 2011

vänner, vin och kärlek

Det blev så att säga lite slirigt i helgen. Duschade av mig flygdammet, köpte en flaska bubbel, piffade till mig och så mötte jag upp en ovanligt snygg semla för att gå på 30-årsfest.

En jättestor överaskningsfest för en person som betyder så mycket för mig. Men ni vet, när någon gör slut, så tar det liksom slut med hela familjen. Fastän han var min familj i massor av år. Det är inte min stora sorg, men det är sorg som ligger nära.

Fantastisk fest med många vänner. Några tårar. Lite för mycket glädjedryck.

Två inte så starka individer sa godmorgon vid 13-snåret. Insåg att nästa kalas började 15.30. Min syster hade hyrt Storkyrkobadet för bastu och bad. Vi kom sent. Vi hade kul. Härlig middag med 25 personer. Vi gick hem tidigt, för vi kunde inte sluta gäspa. 00.25 låg somnade vi bums. Fantastisk helg, tröttheten i dag är ett kvitto!


Inga kommentarer: