måndag 30 mars 2009

go gi

Jag kör ett varv GI steg 1-2 just nu. Två veckor tänkte jag mig, precis som i augusti när jag körde igång och men då slutade jag inte förrän jag var tvungen i december. Det betyder minimalt med kolhydrater men så mycket jag vill av protein och grönsaker och till viss del fett. Det är otroligt effektivt och en rätt lätt metod att tappa några kilo så länge man är grymt konsekvent och inte fuskar.

Visst, lätt som en plätt, men jag är SÅ less. Jag mår illa, orkar inte ta ut mig på träningspassen, vill inte äta det jag får och är galet sugen på bröd och pasta. Jag tänker hela tiden HUUUR kunde jag leva så här i fyra månader?!!? En vecka har gått och jag står på minus 2 kg och på ren vilja ska jag köra en vecka till. Sen är det steg 3, dvs resten av mitt liv och så som jag ätit de senaste 4 åren. På nutriletts förpackningar står det Heja Dig! så jag kör min egen hejaklack! Heja heja!!

Frukost är smarrigt! Ägg, keso med blodgrape, c-vitaminbrus och te.

Inga kommentarer: