söndag 8 mars 2009

det fantastiska resultatet

Jag tror ingen läsare under februari missade min hemska tenta som jag slet med dag och natt i en vecka. det var verkligen blod svett och många, många tårar. Mycket stress och press. Och jag hade ingen aning om ifall jag var på rätt väg eller inte, jag trodde på allvar att jag nog skulle kugga.

Kära läsare, det finns många olika anledningar utöver jobbet jag lagt ner som gör att jag är så fruktansvärt lycklig och stolt över att jag... ÄR EN AV DE SJU SOM FICK HÖGSTA BETYG PÅ TENTAN!!!!!!

När jag såg mailet i fredags morse hoppade jag först och skrek, sen började jag storgråta av lycka! Och innan jag leende gick hemifrån kl 07 la jag in min Champagneflaska jag fått i present i kylen. Det kallar jag en bra dag!

2 kommentarer:

Annie - PD sa...

GRATTIS :D
Underbar känsla... Jag är så glad för din skull! HURRA :D

sagt o gjort sa...

Åhh TACK snälla!! Det känns SÅ underbart, en väldigt välbehövlig självförtroende-boost. Ha det fint Annie :)