onsdag 23 september 2009

sommaren 09 - we are so over

Sommarens höjdpunkter:
  • Hälsa på syrran i bulgarien med mamma.
  • Cykla tidigt, tidigt till jobbet mellan ängar och stugor. Magiskt.
  • Segla i Grekland, va hur skulle det inte kunna vara glänsande?
  • Dagarna med mina fina vänner på Sofis landställe. Kände mig rik och plåstrade det där som inte kändes så bra.
  • Körkortsutbildningen, fortfarande inte färdig, men jag är mäkta stolt.
  • Kollegor som blev nya vänner.
  • Alla kalas och 25-årsfester, vilka vänner jag har.
  • Bo på landet.

















Sommaren lågtryck:
  • Jobbet.
  • Att inte vara sitt gladaste jag suger. Humör mellanmjölk, alt sur mjölk.
  • Bo på landet.
Sommaren är inte riktigt min grej. Vet inte vad det är, men alla dessa krav på att det ska vara SÅ kul, SÅ mysigt. HELA tiden, helst. Jag pallar inte. Min tid börjar nu folks, detta är magi, september och oktober då är jag in bloom. På tåget genom Västmanland igår tittade jag på allt och inget och konstaterade att sommaren och jag... jag gör slut, okej? Ingen kunde vara gladare än jag.

2 kommentarer:

No-one sa...

Härligt att hösten verkligen har börjat nu då - ENJOY :)

sagt o gjort sa...

Haha Jag lovar att jag njuter :)