måndag 11 juli 2011

Anna i Amerika

Ibland går jag in på bloggen med kolibrin. Uppdaterar.

Inga nya inlägg idag heller.

Sen kommer jag på att om min blogg ska ha nya inlägg så måste jag producera dem. Lite nattlogik.

Jag är i USA och har ett riktigt äventyr. Det finns så mycket att säga och visa. Var inte beredd på upplevelsen som jag är med om här! I dag åt jag en gigantisk hamburgare med hemmagjord öl och köpte 6 par converse.

Igår var jag på hundpromenad på Vermonts landsbygd. Åt lousiana kräftor och tittade på stjärnor. Åt min första smors i sommarnatten (sätt en grillad marsmallow mellan två kex och choklad)

Bor hos min fina vän Martha som jag mötte i costa rica. Lever all american life i några veckor. Hörs då!




2 kommentarer:

Sara sa...

Sex par? ALlvarligt?

sagt o gjort sa...

Dödsallvar!! :)